محیا جووونمحیا جووون، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

محیا جوووون

بدون عنوان

1392/11/27 21:39
نویسنده : raheleh
121 بازدید
اشتراک گذاری

محیاجونم این روزها خیلی شیرین زبون شدی سعی خودتو میکنی که جمله های کامل وبا فعل بگی.خاله الا همش میگه صدای قشنگتو ضبط کنم.این روزها عاشق کتاب چوپان دروغگویی مدام میای به من میگی مامان جون قصه اوخون منم کیف میکنم ومیگم خدایا خدایا این خانم ریز رو برای من نگه دار تو هم به تقلید من خدایا خدایا اوکنی.شیرین تر اینکه اسمتو صدا میزنم تودختر نقلی برمیگردی میگی جانم...جان دلم..اونوقته که من دوست دارم بخورمت.تصمیم گرفتم دیگه بهت شیر ندم خیلی دلم گرفته دوران شیرخوارگیت خیلی شیرین وپرخاطره بودهیچوقت فراموش نمیکنم.....قلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khale safii
28 بهمن 92 12:31
manam khatere daam az dokhtare balaaaaaaaaa vali nemigam mamaneshr